Upravljanje kvalitetom ISO 9001:2015
ISO 9001: 2015 slijedi procesno orijentiran pristup i temelji se na praksi u tvrtkama i uslužnim tvrtkama.
Fokus je sve više na sustavnom rukovanju rizicima i prilikama koje utječu na postizanje ciljeva u procesima.
Najviša razina menadžmenta više je uključena u proces upravljanja kvalitetom i odgovorna je za učinkovitost i učinak sustava upravljanja kvalitetom.
Ciljevi ISO 9001
- Provedba certificiranog upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima norme ISO 9001;
- Povećajte zadovoljstvo kupaca;
- Uključivanje svih zaposlenika u osiguranje kvalitete;
- Poboljšanje stvaranja vrijednosti za organizaciju i kupca;
- Povećajte konkurentnost usklađivanjem s međunarodnim standardima;
- Ispunjavanje zahtjeva za narudžbe novih proizvođača, dobavljača i velikih međunarodnih tvrtki;
- Pristup novim tržištima i kupcima u svijetu i inozemstvu;
- Smanjenje rizika i iskorištavanje prilika;
- Poboljšan ukupni učinak i financijski uspjeh tvrtke.